Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Dragon33

Nachtelijke indringer [Adrer]

2 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 3:21 am

Ze knikte. "Ik ben ook oke, gelukkig. En nee, ik zou niet weten hoe dit komt..." Ze staarde naar haar voeten. "Ik weet alleen wel dat ik óf heel erg agressief ben als het een oefengevecht is, óf ik gewoon bezeten ben. Ik heb er trouwens geen last van als ik in een gevecht om leven en dood zit. Helaas."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 3:25 am

Hij luisterde goed naar wat ze zei ''je zou eigenlijk eerder blij moeten zijn dat je niet zo agressief word tijdens een echt gevecht, ik bedoel, op deze manier ga je op slag dood, omdat je veel te onrustig vecht, zoals net.'' vertelt hij haar ''Als je rustiger, en gebalanceerder vecht, vecht je ook veel beter dan dit''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 3:34 am

Ze luisterde aandachtig. "Oke, ik zal mijn best gaan doen. Maar ik snap alleen niet hoe het komt... Maar ja! Zou je een paar dingen kunnen laten zien met katana's?" Vroeg ze hem, en glimlachte. "Ik wil het beter beheersen. Zoals ik nu ben, kan ik mijn Guild nooit beschermen...."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 3:38 am

hij nam haar kantana's aan en balanceerde ze in zijn handpalmen ''Hoe kom je aan deze'' vroeg hij aan haar ''Ze zien er namelijk goed uit...'' en hij doorklievte de lucht er mee
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 3:41 am

Ze keek naar de technieken, en klapte in haar handen. "Ik heb geen idee. Ik denk dat ik ze gevonden heb...? Nee wacht, zulke vind je niet. Maar ik heb ze al een tijdje..." Je zag de radartjes in haar hoofd draaien. "Ik kan ze niet gekocht hebben, want ik heb nooit genoeg geld gehad, maar ik had ze niet bij me toen ik op mezelf ging wonen. Toen had ik andere katana's... Denk ik... Die waren kleiner en lichter... Ik weet het niet..." zei ze, en voelde zich dom. "Ik ben echt hersenloos..."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 3:47 am

Hij grinikte ''Nou goed, je wou zien wat ik hier mee kon doen'' Zei hij ''Let dan maar eventjes op'' en terwijl hij dit zei maakte hij een vloeiende onderhandse slag met een van de kantana's, en de ander stak door de lucht heen, daaropvolgde snel een bovenhandse slag, en daarna eens steek, waarna hij een schijnbewig maakte en een slag de andere kant opsloeg. ondertussen maakte hij ook aanvalende bewegingen met de andere kantana, in een bijna onvolgbaar snel tempo. na een minuutje of vijf stopte hij met de doen en veegde het zweet van zijn voorhoofd. ''Zo goed'' Vroeg hij lachend.
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 3:52 am

Mariëru was erbij gaan zitten, en keek aandachtig naar wat hij allemaal met haar katana's deed. Ze volgde iedere beweging met haar ogen, en reflecteerde ze in haar hoofd, met de hoop ze te kunnen onthouden wat opzich al een hele klus zou zijn. Toen hij stopte, vroeg hij "Zo goed?" "Ja! Het was geweldig. Je moet veel getraint hebben om dit te kunnen doen. Ik wou dat ik zo goed was. Ik ben net goed genoeg iemand zwaar te verwonden, maar met die skills kan je iemand die tien keer zo groot is als jou doden." Ze keek vol ontzag naar Adrer, en had een grote glimlach op haar gezicht.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 3:54 am

''Nounou, straks moet ik nog blozen'' Zegt hij tegen haar met een sarcastische stem ''Maar wat doe jij eigenlijk nog meer behalfe het onderhouden van je clan, en het leren met zwaarden, en heb je dieren, of een vriendje ?'' vroeg hij verder aan haar
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 3:57 am

Die vele vragen deden haar gezicht rood kleuren, vooral de laatste. "Ik.... Nou ja, nee niet echt... Ik bedoel, ik heb geen vriendje, en niet dat ik die zo graag wil, omdat ik... Snap je, de guild is nogal belangrijk voor me, en tja... En een dier wil ik wel, maar.... Ik zou het niet kunnen onderhouden. Ik kan niet vaak op questes, vanwege de guild, dus dat betekent weinig geld. Het is genoeg om mezelf van spullen en eten te voorzien, maar een dier erbij zou te veel gaan kosten. Ik wil het wel, maar het gaat gewoon niet..." Ze keek naar de grond. "En jij?" vroeg ze na een poosje.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 4:00 am

''En ik wat'' grinikte hij ''Nou ja, in mijn vrij tijd zit ik vooral te lezen, mediteren, trainen en... dichten'' Bij dit laatste aarzelde hij of hij dit zou zeggen ''Ik heb een dier, een raaf, en nee ik heb geen vriendinetje...''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 4:02 am

"Dus eigenlijk ben je heel erg rustig, op je trainingen na? Van wat voor boeken hou je?" vroeg ze, en ging zitten. "En waar dicht je zoal over? Je hoeft je niet te schamen, hoor. Ik zal het niet door vertellen," glimlachte ze.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer wo sep 25, 2013 4:11 am

''Ik hou van een heleboel verschilende boeken en ik dicht mover zo en beetje alles'' Zei hij rustig ''En inderdaad, op mijn trainingen en werk na ben ik meestal wel rustig...''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru wo sep 25, 2013 4:14 am

"Ik vind het leuk te oefenen in mijn sturing, en gewoon aanwezig te zijn in de Guild. En ik haat het om alleen te zijn. Ook al ga ik meestal wel alleen op questes, en woon ik nogal afgezonderd. Als ik niet in de guild ben schrijf ik. En lees en teken ik een hoop. Ook vind ik de Tsuta Market een gezellige plaats, vanwege de vele mensen. Ik kan echt slecht tegen alleen zijn... Haha, ik ben van anderen afhankelijk. Niet dat de meesten dat weten..."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer za sep 28, 2013 11:30 pm

''Ik nu wel'' Zegt hij grinikkend ''Waar zit jou guild eigenlijk?'' Vroeg hij aan haar ''Ik bedoel, waar woont en slapen jullie leden'' vraagde hij verder ''En wat doen jullie eigenlijk nog meer ?''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru za sep 28, 2013 11:41 pm

"Nou, we zitten aan de rand van Kuripa City, en tja, als leden niet op queste zijn, zitten ze daar met anderen, en praten we gezellig. Ook hebben we voorzieningen als huurkamers, maar de meesten wonen in en rond Kuripa City." Met een glimlach staart ze naar de lucht. "En soms zijn sommige dronken, en word het vechten. Maar de meesten bemoeien zich er niet mee. Hooguit loopt iemand een bloedneus op, haha." Ze grinnikt bij de gedachtes. "En in groepen gaan we vaak op trainingskampen. Ook gaan we wel 'ns jagen in de White Mountian Fields. Man, wat wil ik graag terug..." zegt ze zonder er bij na te denken.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo sep 29, 2013 7:08 am

''Drink jij dan ?'' Vraagt hij ''Ik bedoel, jij lijkt mij niet zo'n type'' Zegt hij lachend ''en wat zijn eigenlijk jou meest naaste personen in de guild'' Vraagt hij meteen daarna ''En waar jagen jullie op in de White Mountain Fields ?''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo sep 29, 2013 7:16 am

"Mariëru begint te lachen. "Ik heb 1 keer geprobeerd wat te drinken, maar na 2 slokken was ik al dronken, en hebben een paar mensen me naar de ziekenboeg gebracht," lacht ze, en de tranen springen in haar ogen. "Sorry... Hahaha... ik... ik heb de slappe lach," brengt ze moeilijk uit, en valt achterover. Zo gaat het 5 minuten door. Nahijgend van het lachen gaat ze overeind zitten. "Sorry..." brengt ze uit, met een big smile. "Nou, eigenlijk... Alleen Sunset. De rest ken ik zo min of meer. Eigenlijk is op Sunset iedereen een beetje... onvertrouwd. Maar ja," zegt ze, "ik heb hier en daar mijn persoonlijke vrienden, buiten Kuripa City. En als we gaan jagen, is dat op de heide, aan de rand van het bos." Waarom vertel ik hem dit? We kennen elkaar amper. Maar hij lijkt toch te vertrouwen. Ik vertrouw hem meer dan de meeste in m'n eigen Guild, peinst ze. Dan glimlacht ze, met de gedachte dat ze er een vriend bij heeft.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo sep 29, 2013 7:18 am

''Wie is Sunset precies?'' Vroeg hij aan haar ''En hoe heb je haar eigenlijk ontmoet'' vraagt hij daarna, er zijn nog vele dingen die hij aan haar wilt vragen, en hij wilt steeds meer weten over haar en haar guild
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo sep 29, 2013 7:21 am

"Nou, Sunset is net als ik een Elf, ook met waterbendingkrachten. Alleen zij is wat gevorderder dan ik, denk ik. Van haar weet ik niet echt veel, maar wél dat ik haar als geen ander vertrouw. Denk ik."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo sep 29, 2013 7:40 am

''Oke'' Antwoord hij kort op haar ''Ik ga denk ik eventjes rusten'' en hij loop weg van haar naar een struikje naast een boom, hij gaat tegen de boom aan zitten en in het struikje uit het zicht van haar. Dan pakt hij een boek en begint er in te schrijven...
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo sep 29, 2013 7:51 am

"Oke, is goed. Ik denk dat ik... Geen idee eigenlijk..." Ze staat op, en loopt naar de plaats waar haar tent gestaan had. Ze laat zich tegen een boom aan zakken, en begint na te denken over van alles en nog wat. De tijd vliegt voor haar gevoel, en het duurt niet lang voordat ze in slaap sukkelt. Na een possje word ze langzaam wakker van geritsel. "Hm? Adrer?" langzaam opent ze haar ogen, en verstijfd van de schrik. Een gigantische grijsblauwe wolf stapt haar kant op. Als ze het eindelijk doordringt dat ze moet gaan schreeuwen, gilt ze keihard, en de tranen springen in haar ogen.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo sep 29, 2013 8:00 am

''Wat in de hemel ?...!'' Hij staat snel op en laat het boek waar hij nogsteeds in aan het schrijven was vallen. hij ziet de wolf ''Waar komt dat ding vandaan !'' Momepelt hij, en hij richt een pijl op de wolf. Daarna schiet hij de pijl precies tussen de achterbenen van de wolf zodat deze raak afgelijd
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo sep 29, 2013 8:04 am

Bang staart ze naar de wolf. Zodra deze geraakt word, krimpt hij ineen van de pijn, maar komt steeds dichter naar Mariëru toe. Aan de opbouw van de wolf is te zien dat het een vrouwtje is. Mariëru staat op, maar neemt geen initiatief om weg te rennen. In plaats daarvan loopt ze, stap voor stap in de richting van de wolf, die in elkaar zakt. Niet omdat ze doodgaat, maar van vermoeidheid. Adrer totaal negerend zakt ze bij het dier neer, en aait het. "Ken ik jou...?" fluistert Mariëru, diep nadenkend, en trekt de pijl er voorzichtig uit.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo sep 29, 2013 8:05 am

''Wat is dit voor een onzin'' Mompelt hij bij zichzelf ''Is alles goed daarzo !'' Roept hij haar daarna toe ''Pas op dat je niet eindigt in haar maag !'' Zegt hij spottend
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo sep 29, 2013 8:09 am

Vaag geeft ze een knikje in zijn richting. "Ze zal me niet opeten..." antwoord ze nogal vaag. Dan staat ze op, rent richting de waterkant en haalt haar tas. "Waar is het?" mompelt ze in zichzelf. "Waar waar waar?!" Ze rent terug, een waterbundel meenemend. Ze opent de mond van de wolf en laat haar drinken. Het dier maakt een geluidje, maar daar blijft het bij. "Ze is moe, Adrer. En we kennen elkaar. Beter gezegd: zij kent mij, maar ik haar niet. Help me, alsjeblieft?" zegt ze, en kijkt hem recht in zijn ogen aan.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 3 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum