Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
GhostHouse [Sweetkingdom]  Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
GhostHouse [Sweetkingdom]  Dragon33

GhostHouse [Sweetkingdom]

2 plaatsers

Ga naar beneden

GhostHouse [Sweetkingdom]  Empty GhostHouse [Sweetkingdom]

Bericht van Biteless ma okt 20, 2014 10:44 pm

Het was een dood normale dag voor Biteless ''AKA Hiro'' op een rustig tempo liep hij door de stad, de markt stond op sinds gisteren en Hiro besloot om even te gaan kijken. Vele kraampjes lagen vol met fruit en brood en Hiro's maag begon te knorren. ''Ugh.. Ik heb best wel trek..'' zei hij, vervolgens pakte hij een zakje met geld dat aan zijn riem hing en graaide er in. ''Okee,'' dacht hij ''4 euro tot mijn beschikking... Wat moet ik kopen?'' Even verder op was een kraampje met allemaal glinsterend fruit. ''Oeh! Zoete appels op een stokje!'' zei hij, en rende naar het kraampje toe maar botste onderweg tegen 2 mannen aan. ''Ow,, het spijt me'' zei Hiro. 1 van de mannen keek erg boos naar hem en gromde omdat de sandwich die hij blijkbaar vast had nu geplet op zijn shirt zat. ''Kijk toch eens uit je doppen!'' siste 1 van de mannen, ''Ik zag jullie niet.. het spijt me..'' vertelde Hiro. ''Voortaan uitkijken jongen, anders kan je klappen verwachten'' zei de ene man terwijl hij Hiro een beuk gaf met zijn schouder. Hiro keek naar de twee rare figuren die in de menigte verdwenen. ''Aparte mensen..'' zei hij, snel haaste hij zich naar het kraampje   ''Kan ik je ergens mee helpen?'' vroeg de verkoper vriendelijk, ''Ja, ik wil graag een zoete appel alstublieft..'' zei hij. ''Dat word dan 2 euro alstublieft'' zei de verkoper vriendelijk. Hiro wilde zijn geldzakje pakken toen hij besefde dat het weg was. ''Shit..'' kraamde hij uit. ''M-maar net had ik hem nog?'' zei hij tegen de verkoper, ''Sorry jongen... Zonder geld, geen appel'' zei de verkoper met een stalen gezicht. Hiro liep weg van het kraampje en liep richting de drukke menigte van mensen in om misschien zijn geld nog te vinden.. ''Wacht eens?!, Het kan ook gebeurd zijn nadat ik tegen die 2 mannen opliep!'' dacht hij. Snel probeerde hij de 2 mannen te vinden tussen de menigte, ''Dit is tijdverspilling.. die hangen hier natuurlijk niet meer rond'' zei hij somber. Rustig liep hij verder naar de rand van de stad, waar hij een groepje kinderen zag staan. ''Hebben jullie 2 grote mannen zien rondlopen?'' vroeg hij, ''Nee, sorry'' zei een van de kinderen met een bang gezicht. ''Ow, oke bedankt Smile'' zei Hiro, en liep weg. Niet veel later hoorde hij een van de kinderen nog wat naroepen, hij keek om naar het groepje en zag 1 van de kinderen naar hem toe rennen. ''Die meneren die jij zoekt zijn erg gevaarlijk hoor!'' zei een klein jongetje. ''Ze hebben veel mensen berooft van hun geld, als je dan achter ze aan gaat krijg je een groot pak slaag..'' zei hij bedroeft. ''Ow.. bedankt voor de info Smile'' zei Hiro, ''Maar ik wil mijn geld toch echt terug'', ''Wat jij wil'' zei het jongetje, ''Maar ik heb je gewaarschuwd!, ze gaan altijd naar dat cafetje daar'' zei hij terwijl hij naar het Cafe wees. ''Bedankt!'' zei Hiro terwijl hij wegrende, eenmaal bij het cafe liep hij naar binnen en zag 3 mensen in het cafe. Hij liep verder naar binnen terwijl de vloer onder hem erg kraakte, verder aan een tafel zag hij iemand zitten met een cape en capuchon op. Hij keek goed rond en zag de 2 mannen boven aan een tafel zitten, snel haaste hij zich naar boven en zei ''Luister.. Ik weet dat jullie mijn geld hebben dus ik kom het terug halen'' zei hij met een serieus gezicht. ''Hahahahaha!!'' lachtte de mannen, ''Jij komt het geld terug pakken?!'' vervolgens stond 1 van de mannen op en greep Hiro bij zijn keel, liep naar de railing van de boven verdieping en hing hem er overheen. Daar hing Hiro zo'n 2 meter boven de grond, ''Nu nog praatjes??'' zei 1 van de mannen. Hiro was hopeloos want hij stond op het punt te worden laten vallen.

Biteless

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Wieringerwerf

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

GhostHouse [Sweetkingdom]  Empty Re: GhostHouse [Sweetkingdom]

Bericht van SweetKingdom wo okt 22, 2014 7:53 pm

Fate hield alles strak in de gaten, ze zag dat ze die vreemde jongen mee namen en over de railing hangde....Fate wist dat ze er wat aan moest doen om de vreemde jongen te helpen en de meneren uit te schakelen....Fate stond rustig op en liep richting de mannen, en zei '''Laat hem gaan of anders!! Twisted Evil '' De meneren keken verbaasd, want ze hadden Fate nooit zien zitten...
Maar te vergeefs ze draaide zich weer om en gingen verder. "IK heb jullie gewaarschuwd hehehe!!'' Fate deed haar cape af en greep beide mannen bij de kraag, zo hoog dat ze niet meer konden staan...Ze liep naar de deur en trapte hun eruit zo ver dat ze helemaal aan de andere kant van de straat terecht kwamen.
Fate liep terug naar de vreemde jongen en vroeg ''Gaat het mijn jongen? Smile '' zei Fate met een glimlach op haar gezicht!

SweetKingdom

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 31-03-14
Leeftijd : 26

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

GhostHouse [Sweetkingdom]  Empty Re: GhostHouse [Sweetkingdom]

Bericht van Biteless wo okt 22, 2014 8:10 pm

Hiro zag dat de heren een groot pak slaag kregen van het vreemde meisje, tot ze de mannen optilde. Van de schrik liet de man Hiro los en hij viel naar beneden, Hiro strekte zijn handen en schoot met zijn ijskracht een dikke pijp met water kapot waardoor het binnen regende. Hij befroor de druppels en zo ontstond er een dik pak sneeuw onder hem waar hij zacht op neer plofte. ''Oef..'' kraamde hij uit. hij keek omhoog en zag het meisje voor hem staan ''Gaat het mijn jongen?'' zei ze. ''Ja? ik denk van wel'' zei Hiro, ''Bedankt voor t helpen''

Biteless

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 20-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : Wieringerwerf

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

GhostHouse [Sweetkingdom]  Empty Re: GhostHouse [Sweetkingdom]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum