Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Dragon33

A Brand New Friendship {]RIKKU[}

2 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Empty Re: A Brand New Friendship {]RIKKU[}

Bericht van Rikku za jan 04, 2014 3:20 am

Smile, "kan je alweer staan?" Vroeg hij terwijl hij het gras van zijn broek afklopte. "Het is allemaal mijn stomme schuld, als ik het gewoon normaal gedan had.. was jij nu niet verwont" " ik ben ook zo'n stom geval :@" zei hij boos. "Misschien is beter als ik weg ga.." zei het heel erg zacht.
Rikku
Rikku

Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 15-09-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Op een mooie plek.

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Empty Re: A Brand New Friendship {]RIKKU[}

Bericht van Mariëru za jan 04, 2014 5:02 am

Mariëru kijkt hem sprakeloos aan. Zijn vraag is ze vergeten. Misschien is het beter als ik wegga... De woorden galmen door haar hoofd. Beter als ik wegga... Wegga... "Nee!" zegt ze dan met een geschrokken gezicht. "Ik bedoel, nee, het is niet beter als je weggaat. Nou ja, je moet het zelf weten, maar ik bedoel..." Radeloos kijkt ze hem aan, ze weet niet hoe ze het uit moet leggen. Haar hart gaat als een razende te keer. Dan vliegt ze hem om de hals. "Ga alsjeblieft niet weg," fluistert ze.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Empty Re: A Brand New Friendship {]RIKKU[}

Bericht van Rikku za jan 04, 2014 5:32 am

Opeens wordhij verrast door een knuffel "Ga alsjeblieft niet weg" hoort hij haar zeggen. "Ik wil ook niet weg, maar ik wil niet dat ik je uh... weer pijn doe door mijn gestuntel..." hij sloeg zijn armen om haar heen " Het spijt me.." zei hij
Rikku
Rikku

Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 15-09-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Op een mooie plek.

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

A Brand New Friendship {]RIKKU[} - Pagina 4 Empty Re: A Brand New Friendship {]RIKKU[}

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum