Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Dragon33

Nachtelijke indringer [Adrer]

2 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer do okt 17, 2013 3:57 am

''Oke'' Hij ziet haar weglopen, zodra ze weg is gaat hij in een kleermakers houding zitten en doet hij zijn ogen dicht, daarna probeert hij zich te concentreren, en alles om zich heen te vergeten. Langzaam zakt hij daarna weg in een trance
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru do okt 17, 2013 4:10 am

Mariëru weet niet wat ze moet doen. Ze vertrouwt hem wel, maar twijfelt wel. Ze zucht diep. Dan staat ze op, en loopt nog op haar blote voeten naar Adrer toe.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer do okt 17, 2013 4:39 am

Nog steeds zit hij op de grond in een diepe trance, en zijn gedachten dwalen ver af in zijn verleden, naar gebeurtenisen die allang gebeurd zijn
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru do okt 17, 2013 4:53 am

"Adrer?" vraagt Mariëru, en tikt hem aan. Als ze merkt dat hij niet reageert, schudt ze hem door elkaar. "Adrer? Gaat het wel goed?"
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer do okt 17, 2013 6:31 am

Hij komt langzaam uit zijn trance, en merkt dat hij door elkaar word geschud. ''Een beetje rustiger graag'' Mompelt hij ''En ja, alles gaat goed met mij''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru do okt 17, 2013 6:33 am

"O... Oke... Ehm..." stamelt ze. "Uhhh...." Ze krijgt een krijgt een spontaan rood hoofd. "Nou.... Tja... Eh...."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer vr okt 18, 2013 12:59 am

Hij grinnikt ''Laat ook maar.'' En hij sluit zijn ogen ''Ik was gewoon aan het mediteren'' mompelt hij naar haar en hij probeert zich weer te concentreren en alles om zich heen te vergeten
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru vr okt 18, 2013 6:52 am

Mariëru merkt dat Adrer totaal geen aandacht voor haar heeft. Ze zucht diep. "..." Ze heeft nog steeds een rood hoofd. "Ik.... Ik wilde wat vragen...." zegt ze dan. "Nou... Ehm... Tja...."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer vr okt 18, 2013 10:03 pm

''Wat is er dan wat je wilt vragen'' Mompelt hij tegen haar ''Ik luister heus wel hoor'' Zegt hij en hij opent zijn ogen, staat op, en klopt zijn benen af ''Vraag het nou maar gewoon''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru za okt 19, 2013 8:27 pm

"Oke, goed..." begint ze. Ze gaat op de grond zitten. Mariëru haalt diep adem. "Ik wil heel heel heel graag met Sairalindé mee. Maar ik wil niet alleen, zegmaar. En dus vroeg ik me af...." Mariëru valt stil. "Jij bent een persoon die ik meer vertrouw dan anderen...." zegt ze dan.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer za okt 19, 2013 8:53 pm

''Of ik mee wil gaan, NATUURLIJK!'' zeg hij ''Ik heb verder niks te doen dus waarom zou ik niet mee gaan'' Zegt hij daarna tegen haar ''En bedankt dat je me zoveel vertrouwd'' Mompelt hij er dan achteraan
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 2:01 am

Mariëru glimlacht. "Bedankt," zegt ze blij. "Ik ben benieuwt of ik mezelf beter ga leren kennen. Maar..." zegt ze, "ik moet nog wel naar Ravensong om te melden dat ik op reis ga."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 2:50 am

''Is goed, ik kan wachten'' Zegt hij tegen haar ''En waar wil je naar toe gaan dan'' Vraagt hij aan haar, ''En van waar wil je eigenlijk vertrekken''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 2:55 am

"Nou, ik wil natuurlijk naar het dorp waar ik volgens Sairalindé vandaankom, snap je?" zegt Mariëru. "Ik pak mijn spullen, en ga naar Kuripa City, om het te melden. Daarbij haal ik gelijk mijn spullen op, is dat goed?" Ze staat al op om wat spullen bij elkaar te halen.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 3:19 am

''Is-s het goed als ik mee ga naar dat dorp van jou ?'' Vraagt hij onzeker aan haar, hij weet niet zeker wat hij eigenlijk zou moeten vragen aan haar
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 3:28 am

"Natuurlijk. Ik bedoel, ze snappen heus wel dat ik een reisgenoot & vriend mee wil nemen. En anders hebben ze pech," zegt ze droog. "Ik ga even naar Kuripa City, ik ben binnen een uur terug, hoop ik." Ze pakt haar spullen en rent weg. De kortste route is dwars over Geisha Lake, en dus springt ze erin, en land op het oppervlak, waar ze een stukje bevroren heeft. Met al haar kracht en snelheid scheert ze over het water. Bij Ravensong aangekomen, dendert ze binnen. Een paar guildleden kijken verrast en anderen steken hun hand op. "Mensen, ik ga op reis, is dat goed? Jullie letten op het gebouw? Bedankt!" Ze wil wegrennen, maar iemand houdt haar tegen. "Waar ga je naartoe, Mariëru?" Ze draait zich om. "Ik denk dat ik eindelijk mijn geschiedenis te horen ga krijgen," glimlacht ze. "Zal je dan wel alleen reizen?" vraagt een ander. "Ik ga ook niet alleen. Ik word vergezeld door... Eh, 2 vrienden van toen ik nog alleen woonde. Maar ik moet gaan, pas goed op jezelf, iedereen!" Ze trekt zich los en rent er snel vandoor, richting de rand van het bos, waar haar huis staat. Snel pakt ze kleding, wat voedsel, een tekenblok en een boek, stouwt het in een tas en gaat terug naar Adrer.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 3:45 am

Hij ziet haar weer terug rennen ''Zo, jij hebt je tijd zo te zien genomen om alles te pakken'' Zegt hij met lichte spot in zijn stem, zelf had hij alles bij zich, wat en nogal lichte bepakking was, en toen ze weg was had hij alles bij zich al ingepakt ''Ik ben al klaar om te vertrekken iniedergeval''
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 3:50 am

Hahaha wat grappig," zegt ze droog. "Ik maak Sairalindé wel wakker." Ze loopt naar de wolvin toe, die langzaam één oog opent. "Sairalindé, kan je Adrer en mij naar dat dorp brengen? Ik wil graag... Mijn familie, denk ik, ontmoeten." "Natuurlijk. Zijn jullie klaar?" Mariëru knikt. "Oke, volg mij, en ze loopt het bos in. Mariëru volgt haar stilletjes, terwijl ze dood gaat van de spanning.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 3:55 am

Hij klimt in een boom, en begint de wolvin op zijn dooie gemak te volgen, maar secuur, en een met de schaduwen, haast onzichtbaar zou je zeggen, en hij hield alles in de gaten, soms vooruitspringend in de bomen, maar telkens voorkomend gezien te kunnen worden door iets of iemand.
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 4:00 am

Marieru schenkt geen aandacht aan het bos. Ze let alleen nog maar op Sairalindé en haar voeten. Wat zal ze doen als ze straks bij dat dorp is? Zouden ze haar verwelkomen, ondanks dat ze niemand kent? Zouden ze haar vreemd vinden? Of zouden ze haar haten, om weet zij veel welke reden? Er komt een wazige blik in haar ogen, en ze let niet meer op waar ze loopt. Bam! Mariëru struikelt over een boomwortel, en gaat voluit op haar gezicht. Versuft blijft ze liggen, en staart naar de grond.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 4:03 am

Hij ziet haal vallen, en springt uit de boom om haar rechtop te helpen, hij helpt haar dus weer rechtop ''Gaat het met je'' Vraagt hij erg bezorgt aan haar
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 4:05 am

"Huh? O ja, het gaat, het gaat prima," zegt ze warrig. Ze veegt een paar loshangende plukken weg en doet haar lok goed. "Het is gewoon zo... Vreemd. Ik dacht dat ik geen familie meer had," fluistert zij. Sairalindé draait zich om. "Als je wilt, kunnen we hier halthouden voor de nacht. Zoiezo is het een anderhalve week reizen, dus..."
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 4:15 am

''GOD, Anderhalve week ?!'' Roept hij bijna uit ''Op zo'n lange reis heb ik me eigenlijk niet voorbereid, maar goed'' Zegt hij daarna weer rustig ''Jij mag het zeggen of we hier stoppen of doorreizen Mariëru.'' zegt hij dan
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Mariëru zo okt 20, 2013 4:19 am

"Ja, het spijt me dat het dorp zo ver weg ligt, hoor," antwoord Sairalindé droog. Mariëru grinnikt. "Laten we nog maar even doorgaan. Anders duurt het nog langer voordat we er zijn," zegt ze. Ze loopt weer verder, maar de zenuwen zijn bij haar te zien.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Adrer zo okt 20, 2013 4:22 am

''Als ik alleen moest reizen zou dit veel sneller gaan'' Mompelt hij in zichzelf, maar hij loopt stug door, zonder verder nog te morren of te zeuren. Ondertussen vliegen er allerlei vragen door zijn hoofd die hij al lang had...
Adrer
Adrer

Aantal berichten : 132
Registratiedatum : 24-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtelijke indringer [Adrer] - Pagina 6 Empty Re: Nachtelijke indringer [Adrer]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum