Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Journey which will never ends  - Pagina 3 Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Journey which will never ends  - Pagina 3 Dragon33

Journey which will never ends

3 plaatsers

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:38 pm

'Elrohir. Dat zeg je nu, maar wat als we ruzie krijgen? Zo erg dat je niet meer bij me wilt zijn? Als vampier zijn al je gevoelens versterkt, dus je woede word veel heftiger. Alles is veel heftiger. In de eerste maanden of zelfs jaren heb je heel erg de neiging je van mensen te voeden. ONSCHULDIGE mensen. Het kost je jaren om dst onder controle te houden en de schuld die je voelt nadat je iemand vermoord hebt is verschrikkelijk. Het trekt je zowat uit elkaar van verdriet.' Ze kijkt hem aan.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 10:43 pm

"Ik beloof je, ik zorg dat ik geen ruzie met je krijg. Echt niet. Als het moet, zal ik je altijd gelijk geven," zegt hij. "En onschuldige mensen bestaan niet. Iedereen heeft wel eens iets slechts gedaan. De zwarte markt bestaat daarbij ook nog, dus dat zou ook geen probleem zijn. En denk na: ik ben aangesloten bij een groep die niet altijd het beste doet, om eerlijk te zijn. Het zou niet de eerste zijn die door mijn hand dood gaat." Hij twijfelt of hij de laatste zin had moeten zeggen. Maar ja, terugdraaien gaat al niet meer. A word spoken is past recalling, zegmaar.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:46 pm

Sunnetje kijkt hem aan. 'Je weet niet waar je jezelf in betrekt. Je weet niet wat je doet. Je kan je menselijkheid uitzetten. Dsn voel je geen emoties meer. Als je je menselijkheid uitzet...weet ik niet of je het ooit nog terug krijgt...Ik kan het niet, sorry'
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 11:01 pm

Elrohir kijkt haar aan. In een flits pakt hij haar vast en drukt haar plat tegen hem. "Je bent bang, hè?" fluistert hij. "Dat je me kwijt zal raken en ik niet meer jou Elrohir ben, toch?" Hij geeft haar een kusje op haar voorhoofd en aait door haar haren.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 11:06 pm

'Dat niet alleen...ik ben bang dat je je bedenkt en dat je het niet aankunt en je menselijkheid uitzet en...nou ja gewoon dat je denkt ik wil het niet meer' fluistert ze
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 11:11 pm

"Dan is dat niet jou schuld," zegt hij zacht, nog steeds door haar haren aaiend. "Zolang ik altijd bij jou kan zijn en dat de enige manier is, vind ik alles maar dan ook alles best. Bovendien ben je één van de weinige voor wie ik nog leef. Mijn moeder is ziek en zal het niet lang meer halen. Zolang ik jou heb is mijn wereld compleet."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 11:15 pm

'Misschien ooit' zegt Sunnetje en ze zwemt weg. 'Je hebt nog heel lang om een vampier te worden' roept ze naar hem. 'Waarom haatsen?'
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 11:18 pm

Elrohir glimlacht, blij dat Sunnetje zich al wat beter voelt. "Inderdaad, geen haast. Maar er is 1 nadeel: het lengteverschil. Ik groei namelijk nog steeds." Hij lacht. "En de leeftijd. Straks ben ik tachtig en bijt je me. Als jr dan tenminste nog steeds met zo'n oude opa om wil gaan, hahaha."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 11:21 pm

'We zullen wel zien.' Zegt het vampiermeisje. 'Ik zal erover nadenken of ik het zal doen of niet. Het is niet niks. Wie zegt dat ik je niet dood als ik je bijt? Het is heel gevaarlijk want ik heb al jaren geen mensenbloed meer gedronken dus ik heb geen idee wat het met me doet.' Voegt ze eraan toe. Hopend dat dit hem een beetje afschrikt
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 11:23 pm

Hij merkt dat ze hem probeert bang te maken. "Neem de tijd. En anders, dan sterf ik blij, met de gedachte dat..." Hij houdt zijn mond en grijnst.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 12:33 am

'Elrohir! Dit is niet grappig!' Zegt Sunnetje met een bedroefd gezicht. 'Je weet echt niet wat je allemaal zegt ...'
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 12:35 am

Elrohir kijkt hij geschrokken aan. "Sorry, misschien moet ik eerst nadenken voordat ik wat zeg. Maar leten we er over ophouden." Hij duikt onderwater en zwemt zo naar haar toe.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 6:08 am

Sunnetje knikt en zwemt langzaam verder. Dan springt ze en maakt ze een paar salto's boven water. Ze zwemt razendsnel rond en zwemt dan naar Elrohir toe. 'En dat is dus wel leuk aan vampier zijn' zegt ze grijnzend
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 6:45 am

Hij glimlacht breed en knuffelt haar. "Al gedoken? Er zwemmen hier een heleboel vissen, namelijk." Hij duikt zelf ook.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 7:00 am

Sunnetje duikt hem achterna. Terwijl ze zwemt denkt ze na over de voor en nadelen als Elrohir een vampier zou zijn. Ze zou minder bezorgt om hem hoeven zijn en ze zouden voor altijd bij elkaar kunnen zijn. Maar wat als hij zijn menselijkheid zou uitzetten? Of de neiging voor bloed niet onder controle kunnen houden? Bijna zwemt ze tegen een rots aan, net optijd duikt ze naar links
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 7:01 am

Elrohir ziet dat ze er met haar gedachte niet bij is en dat Sunnetje bijna tegen een rots aanzwemt. Hij gebaart dat ze naar boven moet komen. "Sunnetje, laat het gaan. Als je het niet wil, doen we het niet, oke?"
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 7:06 am

Als ze boven zijn begint Sunnetje haar verhaal. 'Het is niet dat ik het niet wil...het is alleen...ik weet niet wat het met je zou doen en wat het tussen ons verandert en...' ze gebaart hopeloos dat ze het even niet weet
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 7:07 am

Elrohir lacht. "Het geeft niet. En trouwens, het kan altijd nog, toch?" Hij geeft haar een stevige knuffel.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 7:21 am

Sunnetje houdt hem vast en knikt. Ze zucht even diep. 'Wanneer ben je eigenlijk jarig?' Vraagt ze opeens. Ze laat haar armen om zijn nek hangen en kijkt hem vragend aan
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 7:22 am

"Uhm, ergens in de....." hij kijkt denkend omhoog. "Tja...." Hij moet lachen. "Niemand is zo dom om zijn eigen verjaardag te vergeten... Is denken, de laatste keer was het in de... Winter, ja. Ergens in de winter dus."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 7:37 am

'Je weet je eigen verjaardag niet?' Zegt Sunnetje en ze kijkt hem aan alsof hij net zei dat hij een olifant als moeder heeft. Ze lacht even
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 7:41 am

"Tja... Uhm... Ahahaha..." zegt hij, zich heel dom voelend. "Het is in de winter, einde van het jaar, op de 25e... Of 13e.... Ik weet het echt niet. Tja, ik vier mn verjaardag ook niet meer."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 7:45 am

Sunnetje knikt. 'Aha'
Dan laat ze een arm van zijn nek los en probeert al haar natte haar uit haar gezicht te strijken.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion ma okt 21, 2013 8:14 am

Elrohir glimlacht, en veegt een klein verdwaald plukje naar achteren. "Je bent schattig," fluistert hij.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje ma okt 21, 2013 8:21 am

Sunnetje glimlacht en geeft Elrohir een kusje. Opeens hoort ze iets in de struiken achter hen. Ze trekt zich los en kijkt naar de struiken. Haar oren zijn gespitst en ze luistert.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 3 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum