Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Journey which will never ends  - Pagina 2 Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Journey which will never ends  - Pagina 2 Dragon33

Journey which will never ends

3 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:23 am

Elrohir glimlacht. "Tja, het is opzich wel een leuke optie, haha." Hij heeft haar nog steeds vast. "Ach, een vampier worden kan altijd nog, toch?" zegt hij vriendelijk. Hij laat haar los. "Ik ga slapen, oke? Morgen ga ik er vroeg uit, spullen inpakken, en zullen we daarna doorreizen?"
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:07 am

'Ja is goed. Slaaplekker' ze geeft hem een kusje. Als Elrohir slaapt zit ze nog steeds voor het vuur. Sunnetje denkt eraan hoe het zou zijn als Elrohir een vampier zou zijn. Alles zou veranderen..
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 8:37 pm

Elrohir kruipt de tent in. Hij trekt zijn laarzen uit, en gaat op de slaapzak liggen. Vampier zijn, huh? Zou Sunnetje willen dat ik een vampier zou zijn? Gewoon omdat ik dan écht altijd bij haar kan blijven? Hij zucht. Hij zou het wel willen voor Sunnetje, maar wat dan? Uiteindelijk komt er ruzie, en gaan ze uit elkaar. En zijn moeder dan? Die zou zich doodschrikken. En met haar gezondheid was dat niet moeilijk. Zo blijft Elrohir denken tot zonsopgang, en valt dan in slaap.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:00 pm

Sunnetje zit in de boom boven de tent en kan zijn gedachten horen. Is het waar? Zouden ze ooit ruzie krijgen? Waarover dan? De enige rede die Sunnetje kan bedenken is dat ze Elrohir beschermt en hij weer boos wordt.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:03 pm

Elrohir heeft geen idee hoe laat het is, maar de zon staat vol aan de hemel als hij de tent uit kruipt. "Shit!" roept hij, "ik heb me verslapen..." Hij laat zich in het gras vallen. "Goeiemorgen Sunnetje," zegt hij vrolijk, "of is het al middag?"
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:07 pm

'Het is half 12' zegt Sunnetje en ze geeft hem iets wat op een knuffel moet lijken. 'Wat wil je eten? Ik kan even voor je jagen als je wilt?'
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:10 pm

"Nee joh, hoeft niet. Ik kan nu net zo goed het ontbijt overslaan. Maar heb jij al ontbeten?" vraagt Elrohir.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:13 pm

'Nee geen trek' antwoord Sunnetje. 'Kom op luilak, opstaan' zegt ze lachend en ze trekt Elrohir omhoog
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:16 pm

"Ja ja ja," antwoord hij lachend. "Ik zal de tenten alvast afbreken. Welke kan gaan we zo op? Hoog de bergen in, de bossen eromheen of een beetje in het midden?"
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:21 pm

'Het lieft een beetje in het midden. Tenzij jij graag ergens anders heen wilt natuurlijk' zegt Sunnetje. 'Ik hoop dat we kunnen zwemmen, dar heb ik zin in' voegt ze eraan toe
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:25 pm

"Goed," zegt Elrohir, en begint de tenten af te breken. Als dat klaar is, haalt hij Furi, en bevestigt de tassen. Hij loopt met Furi naar Sunnetje toe. Hij pakt haar hand, en buigt. "Naar u," glimlacht hij.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:27 pm

'Ik wist niet dat jij zo'n gentleman was' zegt Sunnetje lachend en ze springt op Furi.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:31 pm

"Natuurlijk ben ik dat, waarom ben je anders voor me gevallen?" lacht hij. "Ik weet een mooie plek om heen te gaan. Maar het is wel lang reizen, als ik loop. Dus als je het niet erg vindt..." Hij stalt ook op Furi, vlak achter haar. Hij pakt de teugels en leunt een beetje voorover, tegen Sunnetjes rug aan. Dan spoort hij Furi aan en ze galoperen weg.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:39 pm

Na ongeveer 2 uur stopt Furi. Sunnetje neemt aan dat ze er zijn. Het is inderdaad een hele mooie plek. Ze springt van Furi af en kijkt haar ogen uit. 'wow' is het enige wat ze uit kan brengen
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:46 pm

"En?" vraagt Elrohir, "Goed genoeg?" Snel zet hij de tenten op. Hij gaat zijn tent in om zich om te kleden. Even later komt hij in zijn zwembroek naar buiten. "Kan ik er zo mee door?" Om uit te sloven spant hij zijn buikspieren aan. Elrohir lacht.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 9:52 pm

'Oeehwww' zegt Sunnetje lachend. Als Elrohir vast gaat zwemmen gaat Sunnetje haar bikini aantrekken. Dan springt ze ook in het water 'AHHH KOUD' gilt ze en ze trilt helemaal van de kou
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 9:54 pm

"Het is smeltwater, dus heel gek is het niet," zegt hij lachend en zwemt naar haar toe. Hij spetterd haar nat. "Je moet gewoon even doorkomen, dan gaat het vanzelf wel."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:00 pm

'Ja jij hebt makkelijk praten, een vampier voelt alles veel sterker dan een mens' zegt Sunnetje trillend. Ze gooit wat water over Elrohir heen.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 10:01 pm

Elrohir lacht. "In dat geval," zegt hij en knuffelt haar. Elrohir heeft van nature een hele warme lichaamstemperatuur die niet snel wordt aangetast. "Beter?"
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:16 pm

Sunnetje bloost een beetje en knikt. Dan besluit ze wat te gaan zwemmen, dus ze trekt zich los en zwemt weg zo snel als een speed boot.
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 10:18 pm

Elrohir laat haar gaan en kijkt haar na. Zelf dobbert hij een beetje rond, en denkt een hoop na. Als Sunnetje terug is, zegt hij: "Kunnen we even praten?" Hij probeert zo normaal mogelijk te kijken.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:20 pm

'Ja tuurlijk, wat is er?' Vraagt Sunnetje. Ze heeft het gevoel dat er iets niet helemaal goed is. Daar wordt ze onrustig van, dus zwemt ze een beetje heen en weer en wacht tot Elrohir wat zegt
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 10:25 pm

Hij trekt aar langzaam en zachtjes naar haar toe. Dan fluistert hij in haar oor: "Ik wil dat JIJ een vampier van me maakt, Sunnetje." Hij houdt haar stevig vast, en kijkt haar doordringend aan.
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van sunnetje zo okt 20, 2013 10:31 pm

'Nee!' Zegt Sunnetje fel en ze trekt zich los. 'Je weet echt niet wat je zegt Elrohir.'
sunnetje
sunnetje

Aantal berichten : 195
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Elrohir Surion zo okt 20, 2013 10:33 pm

Elrohir kijkt Sunnetje recht in de ogen aan. "Dat weet ik wel. En het is de enige oplossing om voor altijd bij jou te blijven." Hij aait over haar wang. "Ik hou van je, en wil je niet kwijt..."
Elrohir Surion
Elrohir Surion

Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 16-09-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Journey which will never ends  - Pagina 2 Empty Re: Journey which will never ends

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum