Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Traveling... [open] Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Traveling... [open] Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Traveling... [open] Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Traveling... [open] Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Traveling... [open] Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Traveling... [open] Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Traveling... [open] Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Traveling... [open] Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Traveling... [open] Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Traveling... [open] Dragon33

Traveling... [open]

2 plaatsers

Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Traveling... [open]

Bericht van Sunset di maa 05, 2013 2:17 am

Ze haalde haar handen nog een keer door haar haar, en deed het in een staart. Rustig liep het meisje verder, de grote hond naast haar. Ze had een bijzondere vriendschap met het dier. Ze had Eagle gevonden in de jungle, uitgehongerd en gewond, maar Eagle leerde haar vertrouwen, en nu waren ze onafscheidelijk. Sunset's boog hing op haar rug, evenals de pijlen koker. Het was onmiskenbaar dat Sunset een elf was. Ze was 15, maar niet heel groot. Langzaam liep het meisje verder met de hond. Ze hoefde niet meer naar school, gelukkig maar. Maar ze wist niet wat ze wilde doen nu. Wilde ze Knight worden? Was ze daar niet te jong voor? Ze wist het niet. Toen ze een grom achter haar hoorde draaide het meisje zich om, gelijk met haar hond. Ze zag een wolf. Instictief greep ze naar haar boog, maar ergens wist ze dat het niet gevaarlijk was. Plots wist ze het weer; dit was de wolf van haar vriend. Al snel zag ze de jongen aan komen rennen. "Je schrikt nog steeds!" lachte hij. Sunset keek hem aan. "Ja! Jij zou ook schrikken als je een grommende wolf ziet!" verdedigde ze zichzelf. De jongen lachte. "Maar ik moet weer verder. Ik zie je nog wel!" en hij rende weer door, samen met de wolf. Sunset lachte en keek hem na. Eagle blafte hun na. Ze wist wel wat haar vriend wilde; hij wilde dat ze ook vrienden ging maken. Sunset maakte niet zo gemakkelijk vrienden, ze was te onzeker. Ze hoorde een tak achter haar kraken en keek om.

-open!-
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Akane do maa 07, 2013 5:46 am

I walking on sunshine..
Een figuurtje huppelde over een met zon overgoten landweggetje. Halflang, lichtgroen haar zwiepte vrolijk op en neer, en de twee kattenoren die in de weg zaten, wiegden bij elke stap. Dit was Akane. En Akane floot een zomers wijsje, hoewel het lente was. Maar als ze ergens in de buurt kwam, werd het uit zichzelf zomer. Dit was al vreemd, en dat had een reden. Akane was geen gewone Wizard. Ze was een dragonchild. Samengevat: opgevoedt door een draak. Om precies te zijn, door Meronica, de draak van het licht. Volgens de informatie die ze in een kroegje langs de weg had gehoord, was er een vliegend reptiel met lint-achtige stekels gezien. Akane had zo snel mogelijk haar limonade opgedronken, en was hem gesmeerd, op zoek naar Meronica. Ze was op een storm-achtige nacht zomaar verdwenen. Er was geen spoor meer van haar pleegmoeder te vinden. En dat was daarom liep Akane hier, in het vreemde land steam. ''Hey! Gaan we nog wat eten of wat? Laten we gaan vissen.'' Geschrokken remde de cat-human, toen een rode, ondermaatse kat voor haar sprong. Hij had een groene bandana om zijn hoofd, en wreef overdreven over zijn buikje. ''Tristan, je begrijpt zeker wel dat hier geen water in de buurt is. En ik heb ook honger, maar we mogen Meronica niet mislopen.'' Tristan sloeg teleurgesteld zijn poten over elkaar, en keek humeurig de andere kant op. Akane had twee stappen verder gezet, of het piepstemmetje van Tristan riep haar alweer. ''Aka..kijk daar!'' Nieuwschierig volgde de ogen van de dragonchild het wijzende pootje van Tristan. In de verte stond een meisje, met bruin haar. Aan de oren gezien een elf. En elfen stonden erom bekend dat ze de omgeving goed kenden. Misschien wist zij waar de plek was waar Meronica kon zijn. Enthousiast zette Akane het op een lopen, en trok de geschokte Tristan ruw mee. Alle info was welkom! Met een mini sliding hield Akane halt voor de elf, zodat Tristan met volle snelheid een struik in werd gezwiept. ''Hi! Weet jij de weg hier?'' Hijgde Akane. Zo te zien was het meisje niet ouder dan haar.
..Yeah!
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Sunset do maa 07, 2013 6:03 am

"Hi! Weet jij de weg hier?" hijgend was een meisje van rond de 15 jaar voor haar gestopt. Ze had halflang groen haar, en créme kleurige katten oortjes. Dit was dus een cat-human. Sunsets blik gleed snel over het meisje heen waarna ze een stapje achteruit zette om de afstand tussen haar en het onbekende meisje iets te vergroten. Eagle duwde Sunset geruststellen tegen haar been aan, maar Sunset bleef staan waar ze stond. Door haar elfen magie was ze aan de wizards group 'toegevoegt'. Aan de ene kant vond ze dat een kick, aan de andere kant maakte het haar ook wel onzeker; wat als ze iets fout deed? Ze schudde haar gedachten weg en keek naar het meisje. "Uhm, ja, ik ken de omgeving wel ja." zei ze zachtjes.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Akane za maa 09, 2013 9:16 am

I walking on sunshine..
Het vreemde meisje zette verlegen een stap achteruit. "Uhm, ja, ik ken
de omgeving wel ja."
Het klonk zo zacht. Zo zacht. Akane hield haar
hoofd een beetje vragend scheef, en Tristan gaf haar een serieus knikje. Het
werd rustig aan doen. Geen actieve, humoristische Akane opmerkingen en gedrag,
maar gewoon normaal. In haar ooghoeken zag Akane een boomstammetje, en ging er
met een plof op zitten. Tristan staarde wantrouwig naar de hond van het meisje.
''Fijn. Kunnen we nu verder gaan.'' Brommerig keek hij naar
Akane, en de vreemdeling. Akane wierp hem een boze blik toe, en stak vrolijk
haar hand uit. ''Ik ben Akane. Light wizard.'' Ze grijnste
vriendelijk. ''En jij?''

..Yeah!
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Sunset za maa 09, 2013 9:24 am

Het meisje hield haar hoofd een beetje scheef na haar zachte antwoord. Het meisje ging met een plof op een boomstam zitten, en het dier bij haar keek Sunset wantrouwend aan. "Fijn. kunnen we nu verder gaan?" brommerig kwam het uit zijn mond. Onzeker keek Sunset naar Eagle, die haar de weg terug versperde door zijn rug te draaien, zodat die achter haar stond. Het meisje wierp het dier een boze blik toe en stak haar hand uit naar Sunset, die hem aarzelend schudde. "Ik ben Akane, Light wizard." een vrolijke grijns stond op haar gezicht. "En jij?" Sunset keek even naar het meisje. Ook een wizard, zou ze in een guild zitten? "Ik ben Sunset, water wizard. Ik zit bij de Ravensong Guild." ook dit kwam er even zacht uit als het vorige wat ze had gezegt, misschien nog wel zachter. Nee, ze was zeker geen prater, vooral niet tegen vreemde.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Akane za maa 16, 2013 12:34 am

I walking on sunshine..
"Ik ben Sunset, water wizard. Ik zit bij de Ravensong Guild." Oh, een water tovenaar. Tristan maakte een afkeurend geluidje, en Akane gaf hem ongezien een schop, waardoor hij mopperend de struik in vloog. Maar Akane moest wel even bij het onderwerp blijven. ''Eh..heb jij een draak gezien hier in de buurt? Geel, hoorns als linten en een smalle kop.'' Ze balde haar vuisten uit pure hoop en spanning. Misschien zag ze Meronica binnenkort weer terug. Na al die jaren zoeken. Tristan was ondertussen uit de struik geraakt, en hij klopte zichzelf fronsend af, waarna twee vleugels uit zijn rug tevoorschijn kwamen, en hij opvloog, om daarna op het hoofd van Akane te gaan zitten. Hij bracht zijn kopje naar Akane's oor, en fluisterde droogjes: ''Weet je zeker dat dit wel zo handig is? Misschien doet ze alsof ze verlegen is.'' Akane negeerde hem rustig, en wachtte op het antwoord van Sunset.
..Yeah!
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Sunset zo maa 24, 2013 6:16 am

Sunset hoorde de kat een afkeurend geluid maken, en keek naar de grond. ''Eh..heb jij een draak gezien hier in de buurt? Geel, hoorns als linten en een smalle kop.'' vroeg het meisje aan haar. Sunset keek haar weer aan. "Nee, vandaag niet. Maar een paar dagen terug wel, ze vloog richting het zuiden volgens mij. Ik weet alleen niet waar heen precies." zei Sunset. Ineens zag ze de kat met vleugels uit de struiken komen en op het hoofd van het meisje gaan zitten. Hij fluisterde iets tegen haar, maar Akane negeerde hem gewoon.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Akane ma maa 25, 2013 6:29 am

I walking on sunshine..
"Nee, vandaag niet. Maar een paar dagen terug wel, ze vloog richting het
zuiden volgens mij. Ik weet alleen niet waar heen precies.''
Zei Sunset
tegen haar. Van blijdschap maakte Akane een hoge sprong in de lucht, en van
triomf werden haar handen omringd met licht. ''Bedankt!
Bedankt!''
Ze grijnsde, en schudde de hand van het elfen meisje. Ze
draaide zich al om, met de bedoeling om al te vertrekken, maar stopte na een
meter of twee. Tristan, die was meegevlogen, had teleurgesteld halt
gehouden. Ze was vergeten gedag te zeggen, en zelfs maar te vragen of
Sunset eten of wat dan ook had. Misschien lustte haar hond ook wel een snack.
Als er iets belangrijk was, waren het de termen beleefd zijn, en iemand een
maaltijd aanbieden. Akane wist nog precies wanneer Meronica dat gezegd had. Het
was toen een zonnige dag, en Akane en de draak hadden toen lekker op de grasmat
liggen kletsen. Ze volgde de raad van Meronica maar op, en Akane liep terug naar
het meisje. ''Ehm..sorry, dit vergat ik nog... Zin om een hapje mee te
eten?''
Akane rommelde wat in haar zakken, en in haar buideltasje. Ze
viste er twee flesjes drinken uit, en een paar koekjes.

..Yeah!
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Traveling... [open] Empty Re: Traveling... [open]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum