Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Dragon33

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

2 plaatsers

Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Sixo za maa 02, 2013 3:19 am

Sixo
een stinkende bruine rook pluim waaide in mijn gezicht, ik hoestte en vervloekte stilletjes de gore rook.
met mijn op stoom lopende hond aan mijn zijde stampte ik een fabriek binnen. ik kende de baas van de fabriek en had een deal met hem gesloten. ik en mijn guild beschermde zijn fabriekje als ik 50% van de opbrengst kreeg. hij was redelijk bang voor me dus hij had ja gezegd. maar nu keek ik naar de mensen die voor mij geld moesten maken, ze lagen rustig te eten of zonder enig tempo wat schroefjes in op stoom lopende paarde hoofden te proppen. ik stampte met mijn grote blauwe staf op de grond en riep "stelletje nietsnutten ga aan het werk de vijf minuten is al een half uur voorbij!!." boos keek ik rond. een paar mensen reageerden boos en begonnen hun spullen neer te gooien. ik kraakte mijn nek en richtte mijn staf op hun. gelukkig kon ik bloed sturen. ze strompelde terug terwijl ze zelf helemaal niks deden. de andere keken bang toe. ze begonnen snel aan hun werk. tevreden liep ik weg. ik keek nog even om. ik liep recht terug naar de baas hij had zwaar over gewicht en een vette snor recht onder zijn neus. ik keek hem aan en zij "laat die mensen werken en veel ook anders zorg ik voor maat regelen." bang trilde zijn snor hij slikte en knikte met zijn hoofd. ik ging naar buiten liep naar de het achterste gedeelte van het gebied. hier was een klein donker dorpje. er waren allemaal klein houten huisjes. in het midden was een grote op plek met een fontein het water in de fontein was bevroren. vlak achter het dorp was een kleine heuvel waar een grotere houten hut stond. het dak was bevroren en het pad ernaar ook. hier woonde ik. ik liep naar het midden van de open plek en maakte voor me zelf een stoel van ijs. ik aaide mijn op stoom lopende buldog. in de verte hoorde ik voetstappen ik pakte mijn staf en wachtte op het mogelijke gevaar.
Sixo
Sixo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-03-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : een doos onder de brug nummer 89

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Re: Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Alezandru Guylara zo maa 03, 2013 8:31 am

Met grote, trage passen liep Alezandru de fabriek binnen. De kleine hakken maakten flink lawaai op de stenen vloer. Op zijn hoofd prijkte een zwarte tricorne, en hij had een, eveneens zwarte, doek voor zijn mond gebogen. Samen met het lange geweer op zijn rug zou je hem zeker voor een bandiet aanschouwen. Zijn zelfverzekerde houding en de uitdagende blik in zijn ogen maakten dat het geheel er nog een stuk indrukwekkender uitzag. Maar achter de monddoek, onzichtbaar voor anderen, grijnsde hij. Dit was het milieu waarin hij was opgegroeid. Op straat, tussen de dieven, moordenaars, pooiers en de bendes. Of Guilds, zoals de chique groepen zich graag lieten noemen. Maar diep van binnen, was het gewoon gespuis. Mensen zoals hij. Ongeveer dan toch.

"Tsss..." begon hij, toen hij stilhield op een meter of vijf van de magiër met het blauwe haar. Zijn stoel van ijs vertelde Alezandru genoeg en het schoothondje naast hem, in vergelijking met Terras (zijn griffioen) dan toch, zorgden ervoor dat hij afstand hield. "Mensen zo aftroggelen... Ik zou de overheid erbij moeten halen." Hij sprak de zinnen langzaam uit. "Maar misschien... kunnen we wel iets regelen?"
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Re: Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Sixo zo maa 03, 2013 8:58 am

Sixo.
ik keek in verte langzaam zag ik een mens op me afstappen hij had een zelfvoldane blik en een groot geweer. ik keek hem aan en zorgde voor een betere grip op mijn staf. het zelfvoldane mens keek me aan en zij: "Mensen zo aftroggelen... Ik zou de overheid erbij moeten halen." ik keek naar het mens en begon met mijn verhaal. "ten eerste hallo ik ben Sixo lijder van de wizard guild Corpseblood." ik wachtte even en begon weer. "ten tweede ik ben de overheid en jij een mens, ik gebruik het liever niet om te 'winnen' maar ik sta hoger in rang dan jij je kan me niks maken." ik nam weer even adem en praatte verder. "over het algemeen hou ik wel van een lekker gevecht mar ik heb er vanavond geen zin in." ik keek naar het mens en wachtte op een antwoord op mijn meerderen vragen en stellingen...
Sixo
Sixo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-03-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : een doos onder de brug nummer 89

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Re: Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Alezandru Guylara ma maa 04, 2013 10:06 am

"Wel hallo Sixo, leuk je te leren kennen." antwoordde Alezandru, met een stem die droop van het sarcasme. Vervolgens gaf hij een kleine ruk aan de kolf van zijn geweer, waardoor die uit de holster schoot legde aan, haalde de trekker over en 'Klik'. In nog geen twee seconden tijd. "Zo onschendbaar ben jij dus..." Als hij de haan gespannen had... En je ziet er voor de rest heel menselijk uit, afgezien van dat wandelstok gedoe." Hij zette het geweer met de kolf tegen de grond en hield hem bij de loop vast. Sixo vertelde dat hij anders wel va een goed gevecht hield, maar dat hij er geen zin in had. Alezandru trok zij schouders op en nam een nonchalante houding aan. "Als jij het zegt." Vervolgens wandelde hij naar de lopenden band e vroeg:" En, wat maken jullie hier zoal?"
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Re: Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Sixo di maa 05, 2013 5:49 am

Sixo
ik keek naar het mens. hij trok zijn schouders op en zij: " En, wat maken jullie hier zoal?" ik bestudeerde het mens een paar seconden en antwoorden toen "de mensen in de fabrieken werken aan allerlei dingen van auto's tot op stoom lopende dieren." ik gaf een klein knikje richting mijn hond. "hem heb ik hier ook gehaald." ik deed een paar stappen naar voren en bevroor de grond waar ik op liep. "waarom ben je hier eigenlijk en wat is je naam. je ziet er niet echt uit als iemand die in de fabriek werkt."

ik wandelde naar een klein verlaten hutje ik ging even naar binnen en keek rond. ik schoof wat troep op zij en blies het stof van een kast. ik liep naar de kast toe en keek er in. er lach wat beden goed in. ik liep naar het lege bed en, ik pakte een oud matras en klopte het stof er af ik gooide hem op het houten bed samen met het bedden goed. ik liep weer naar buiten. "als je hier wil overnachten heb ik dit hutje nog wel voor je. je moet alleen nog wat eten zoeken." ik keek naar het mens en wachtte op antwoord.
Sixo
Sixo

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 01-03-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : een doos onder de brug nummer 89

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.] Empty Re: Training the lazy humans to make steam stuf [Open voor iedereen.]

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum