Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Dragon33

Owh. Im sorry? ::Mariëru::

2 plaatsers

Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy zo maa 10, 2013 4:30 am

Pansy floot op haar vingers en wenkte nogmaals de uil naar zich toe die daarna op haar schouder landde en en brief aan haar gaf. Die zou ze later wel lezen, nu ging ze eerst haar stuk brood eten. Ze nam een hap van het droge brood wat ze had gekregen, en slikte het door. Ze had geen geld want niemand gaf haar een baantje. Soms kreeg ze van een aardig iemand wat eten en drinken mee maar dat was meestal een flesje water en een stuk oud brood. Opeens zag ze een meisje mediteren. Pansy schatte haar tussen de negentien en twintig jaar. Snel trok ze haar toverstok en richtte ze op haar. Pansy vond haar zeer verdacht hoe ze daar zat, volgens haar was ze een Black Wizard. Ze fluisterde een spreuk, maar ze wist gelijk dat hij misschien iets te hard was. 'Rictusempra' Zei ze. Ze schreeuwde het niet, maar misschien hoorde dat mens het wel. Die spreuk verlamt de tegenstander voor een halve minuut, zodat je naar diegene toe kan rennen en een hardere spreuk uit te spreken. Zonder te kijken of de spreuk had gewerkt rende ze naar het meisje toe, en riep ze; 'Arania Exemey!' Er gig een witte gloed uit haar staf die voor een schok in je lichaam zorgt. Jammer genoeg was die wel met water tegen te houden, maar hij zal vast werken. Ze rende naar het meisje, en wilde op haar springen zodat ze wat krabben of slagen uit kon brengen.

FLUT
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru zo maa 10, 2013 4:42 am

"Rictusempra" hoorde Mariëru zeggen. Fijn, haar meditatie-uurtje was verstoord. "Arania Exemey!" hoorde ze nu. Mariëru zuchtte diep. Ze werd aangevallen, en ze had niks gedaan. En ze wist dat de groenteman van het marktplein geen magie kon, aangezien ze wel eens een appel pikte. Ze weerde de laatste spreuk af met een straaltje water. Ze stond op, en keek verbaasd naar het meisje dat eraan kwam rennen. "Wat wil je van me? Want ik neem aan dat je me niet zomaar anvalt?" Mariëru was verbaasd. Het meisje moest tussen de 12 en 14 zijn, ze was nog erg jong in ieder geval. En waarschijnlijk niet echt heel erg ervaren, in tegenstelling tot haar.
Aangezien het meisje uit het niks haar had aangevallen, wapende ze zich met een paar grote klimplanten, die uit de grond oprezen. Ze keek het meisje doordringend aan.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy zo maa 10, 2013 6:30 am

"Wat wil je van me? Want ik neem aan dat je me niet zomaar anvalt?"Zei het meisje verbaast. Nu was Pansy ook verbaast. Was dit een normale reactie van een Black wizard? Opeens groeiden er grote klimplanten op uit de grond, waardoor Pansy naar achteren viel, en verbijsterd toekeek. 'I-Ik dacht dat je een Black Wizard was. Ik ben deze week bijna aangevallen door een vermomde Black Wizard dus ben ik extra voorzichtig. En je zat daar zo stil en verdacht.' Ze bloosde een beetje, en keek schamend naar de grond.

kort
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru zo maa 10, 2013 6:34 am

"I-Ik dacht dat je een Black Wizard was. Ik ben deze week bijna aangevallen door een vermomde Black Wizard dus ben ik extra voorzichtig. En je zat daar zo stil en verdacht." zei het onbekende meisje. Na deze opmerking, moest Mariëru lachen. "Ik zat gewoon te mediteren, hoor. Niks verdachts aan." Ze liet de klimplanten weer in de grond verdwijnen, en stak een hand toe naar het meisje, om haar overeidn te helpen. "Leuk je te ontmoeten, ik ben Mariëru, master van de Ravensong Guild, een stukje verderop." Mariëru glimlachte.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy zo maa 10, 2013 8:04 am

Het meisje lachte. "Ik zat gewoon te mediteren, hoor. Niks verdachts aan." Pansy keek haar aan en grinnikte. 'Ohw.' Zei ze. "Leuk je te ontmoeten, ik ben Mariëru, master van de Ravensong Guild, een stukje verderop." Pansy keek haar verbaast aan. 'En master van een guild? SHIT, Ik heb de master van een guild aangevallen?' Ze ging nog meer blozen. 'Sorry' Mompelde ze zachtjes en beschaamd. Ze pakte heel snel een stuk perkament, en krabbelde er een zin op, vouwde die op, en gaf hem aan de uil die er toen mee weg vloog. 'Ik vond je techniek van die planten wel heel stoer' Zei ze glimlachend en met een mindere blos op haar wangen.
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru zo maa 10, 2013 8:09 am

"En master van een guild? SHIT, Ik heb de master van een guild aangevallen?" Mariëru zag hoe het meisje begon te blozen."Sorry" zei het meisje mompelend. "Ach, het maakt niet uit, iedereen maakt toch wel is fouten? Bovendien, je bent wel gewaagd. Iemand die ouder is dan jij, en dan ook nog is denken dat het een Black wizard is, aanvallen? Ik zou het niet gedurft hebben, hoor." Mariëru glimlachte het meisje toe. "Hoe heet je?"vroeg Mariëru nieuwsgierig.
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy ma maa 11, 2013 5:47 am

"Ach, het maakt niet uit, iedereen maakt toch wel is fouten? Bovendien, je bent wel gewaagd. Iemand die ouder is dan jij, en dan ook nog is denken dat het een Black wizard is, aanvallen? Ik zou het niet gedurft hebben, hoor." Pansy glimlachte. 'Ik ben gewaagd, of gewoon knettergek' Grinnikte ze. "Hoe heet je?" Vroeg Mariëru. 'Pansy. Pansy Parkinson' Antwoorde Pansy. Ze was opgelucht dat dit een normaal iemand was, nouja normaal ze was wel een master van een guild. Maar wat ze bedoelde. dat het geen slecht iemand was die ze tegen kwam.


Laatst aangepast door Pansy op zo maa 17, 2013 8:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru ma maa 11, 2013 5:53 am

"Pansy. Pansy Parkinson" zei het meisje, dat dus Pansy heette. "Uhm... Wat voor wizard ben je? Een spell wizard, denk ik, vanwege je stokje." Mariëru wist even niet meer waarover ze moest praten, een leeg momentje, dat had ze vaker. Ze draaide haar hoofd weg, wachtend op antwoord, en haar gedachten dwaalden af. Ze hoorde Pansy's antwoord niet meer, en was weer in haar eigen wereldje. Alleen hardhandig kon ze nog uit haar fantasieën worden gehaald.

-no ideas anymore-
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy zo maa 17, 2013 8:09 am

"Uhm... Wat voor wizard ben je? Een spell wizard, denk ik, vanwege je stokje." Pansy keek even naar de toverstok. 'Inderdaad.' Zei ze een beetje afwezig. Ze friemelde even aan haar stropdas, die natuurlijk niet voor mannen was. Het was een vrouwenstropdas, en als iemand die raar vond kon het haar niets schelen. Iedereen op haar school droeg er zo een. Alleen de vier groepen hadden en andere kleur. En zij had dus een groene. Ze staarde even naar de grond. 'En wat doen jullie zoal in de Ravensong Guild?' Vroeg ze nieuwsgierig.
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru zo maa 17, 2013 9:04 am

Mariëru schrok op. Ze zuchtte, en zei tegen zichzelf, niet hoorbaar voor Pansy : "Mariëru, idioot, je deed het alweer. Luister nou eerst 'ns voordat je naar je eigen wereld afdwaald.!" en toen keek ze naar Pansy. "Ehm... O ja!" Ze glimlachte verontschuldigend naar Pansy. "Ravensong, wat we daar doen? Dat is voor iedereen anders. Omdat ik guildmaster ben, moet ik een oogje in het zeil houden. Niet altijd even leuk, maar ja. Andere leden maken plezier met vrienden, hangen rond in Kuripa City, en nemen jobs. Daarbij hebben we zo af en toe ook onze evenementen. Trouwens, wanneer was het laatste feest...?" vroeg Mariëru zich af. Een paar seconden vergeet ze dat Pansy er was, maar was er toen weer bij. "Waarom kom je niet mee kijken? Ook al ben je geen Guildlid, iedereen is welkom!" zei ze vrolijk. "Tenzij je van een Dark Guild komt, dan. Nou, opzich kan dat nog wel, zolang je niemand kwaad doet ofzo." Ze keek Pansy aan, en glimlachte verontschuldigend. "Ik verveel je met m'n eindeloze geklets, zeker?"
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Pansy zo maa 24, 2013 5:00 am

"Ravensong, wat we daar doen? Dat is voor iedereen anders. Omdat ik guildmaster ben, moet ik een oogje in het zeil houden. Niet altijd even leuk, maar ja. Andere leden maken plezier met vrienden, hangen rond in Kuripa City, en nemen jobs. Daarbij hebben we zo af en toe ook onze evenementen. Trouwens, wanneer was het laatste feest...?" Pansy glimlachte. Ze vond het altijd interessant om dingen te leren over de omgeving. "Waarom kom je niet mee kijken? Ook al ben je geen Guildlid, iedereen is welkom!" Ze werd gelijk enthousiast. 'Dat lijkt me super!' Ze glimlachte. ''Tenzij je van een Dark Guild komt, dan. Nou, opzich kan dat nog wel, zolang je niemand kwaad doet ofzo." Pansy keek haar aan. 'Maak je maar geen zorgen, ik ben Guildloos' Ze veegde een pluk haar uit der gezicht. "Ik verveel je met m'n eindeloze geklets, zeker?" Pansy begon te lachen. 'Nee hoor, ik ben zelf ook wel een kletser'

-FAAL-
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Mariëru zo maa 24, 2013 6:10 am

Mariëru glimlachte. "Leuk dat je komt kijken. Natuurlijk hoop ik als master dat er een nieuw lid komt, maar ja... Ik kan je niks opdragen natuurlijk." ze liep in de richting van de Guild, die grofweg 20 minuten lopen was hiervandaan. Mariëru was allang weer vergeten dat ze haar meditatie-uurtje niet had afgemaakt. Haar emoties en gevoelens wisselde snel.

-flut-
Mariëru
Mariëru

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 25-02-13
Leeftijd : 24
Woonplaats : Luchtkasteel, wolk nr 3087

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Owh. Im sorry? ::Mariëru:: Empty Re: Owh. Im sorry? ::Mariëru::

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum