Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
Is this a guild? What's a guild? Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
Is this a guild? What's a guild? Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Is this a guild? What's a guild? Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Is this a guild? What's a guild? Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
Is this a guild? What's a guild? Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
Is this a guild? What's a guild? Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
Is this a guild? What's a guild? Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
Is this a guild? What's a guild? Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
Is this a guild? What's a guild? Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
Is this a guild? What's a guild? Dragon33

Is this a guild? What's a guild?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Pansy za maa 09, 2013 11:51 pm

De bruine haren zwiepten vrolijk heen en weer met het ritme van de snellen passen van een meisje. Ze had een zwarte cape met groene uitlijnen erop, en een korte rok. In haar handen was en stok verborgen. Niet zomaar een stok, en toverstok. En een zeldzame ook. Gemaakt van het hout van een appelboom. In de toverstok zat een veer van een feniks. De stok was precies 12½ centimeter, en was omhult met het sap van een beukwilg. Natuurlijk was dat sap allang opgedroogt, want anders was het een en al plak. Nee, nu was het een mooie glans geworden over de toverstok heen. Opeens hoorde Pansy zachte vleugelslagen. Daar was haar uil, met een brief in zijn snavel. Pansy floot op haar vingers, en de uil kwam naar haar toe vliegen. Ze pakte de brief, en las hem. Snel pakte ze een leeg stuk perkament, en krabbelde ze er iets op. Ze gaf hem aan de uil, en fluisterde iets onverstaanbaars waardoor hij gelijk weer wegvloog. Ze moest nu wachten tot de uil weer terugkwam met een nieuwe brief. Opeens zag ze dat ze op een plek was gekomen die ze niet kende. Ze rende even naar iemand toe en vroeg wat hier was. 'Hier? Oh hier is de Ravensong Guild' Pansy knikte, en liep met en vragend gezicht terug naar waar ze stond. 'Ravensong Guild? Wat is dat nou weer..' Fluisterde ze tegen zichzelf. Opeens zag ze een meisje staan. Misschien wist die wel iets van die Ravensong Guild, en wat het nou eigenlijk was. ##Only for Sunset##


Words: 260
Company: Sunset
Mood: Not happy, Not angry, not sad, Just normal
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Sunset za maa 09, 2013 11:57 pm

Sunset keek om haar heen. Iedereen stond al in hun vaste vrienden groepjes. Mariëru had gezegt dat ze best kon proberen om bij een groepje te gaan staan van mensen die haar aardig leken, maar ze durfde gewoonweg niet. Ze was geen prater, misschien zou ze dat ook nooit worden. Ze zag ineens een meisje staan, met een groene cape. Zij stond ook alleen, maar leek een beetje verdwaalt. Sunset slikte haar angst weg en liep op het meisje af. "Hee, ik ben Sunset. Zoek je iemand?" vroeg ze zachtjes. Haar stem was nauwelijks hoorbaar.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Pansy zo maa 10, 2013 1:03 am

Pansy keek naar het meisje dat nu voor haar stond. "Hee, ik ben Sunset. Zoek je iemand?" Fluisterde ze bijna onhoorbaar. 'Hallo.. Ik ben Pansy, en ja ik zoek iemand maar je zult hem vast niet kennen.' Er sprongen tranen in haar ogen maar Pansy veegde ze snel weg. Opeens zag ze een uil boven haar vliegen. Ze keek hem aan, en wenkte het dier. Hij ging op haar schouder zitten, maar had geen brief in zijn bek. Waarschijnlijk had hij degene waaraan Pansy wilde schrijven niet kunnen vinden. Ze dacht even aan haar liefde. Ze was een jaar naar hem op zoek, en ze zal niet opgeven tot haar dood om hem te vinden.


-beetje kort-
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Sunset zo maa 10, 2013 1:26 am

'Hallo.. Ik ben Pansy, en ja ik zoek iemand maar je zult hem vast niet kennen.' toen het meisje dat zei sprongen er tranen in haar ogen. Sunset keek haar geschrokken aan. Sunset keek op toen er een uil aan kwam vliegen, en toen op de schouder van Pansy ging zitten. "M-misschien kan ik je helpen?" stelde Sunset voorzichtig voor, ze wist niet hoe het meisje zou reageren, misschien wilde ze wel helemaal geen hulp.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Pansy zo maa 10, 2013 2:59 am

. "M-misschien kan ik je helpen?" Zei het meisje. 'Ik denk
niet dat dat gaat. Ik zoek iemand die hier een kilometer verderop kan
zijn, of 1000 kilometer verderop.' Er rolde weer een traan over haar wang. 'Ik ben bang dat ik hem nooit meer zie' Fluisterde Pansy zachtjes terwijl ze ging zitten. Ze dacht terug aan het moment dat ze elkaar ontmoette. Het was in en bos toen Pansy hem bijna had aangevallen omdat ze dacht dat hij slecht was. Hij had haar arm gepakt, en toen vielen ze samen op de grond, en rolde toen de steile helling af en plonsten in het water. Toen ze boven kwamen had Pansy sorry gezegd, en moesten ze beide hard lachen. Maar een half jaar later was hij opeens weg, en sinds dien was Pansy als anderhalf jaar naar hem op zoek.
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Sunset ma maa 11, 2013 7:02 am

Het meisje zei haar dat ze niet dacht dat haar dat zou lukken, omdat ze niet wist waar degene is die ze zocht. Er rolde weer een traan over haar wang. Voorzichtig sloeg Sunset haar arm om Pansy's schouder. "Je bent hier bij de Ravensong Guild. Als je wilt, kunnen wij je helpen? Tenminste, als dat mag van Mariëru, zij leidt deze Guild, maar ik denk wel dat het mag. Ravensong is een goede Guild, we zijn bereid mensen te helpen!" zei Sunset, en ze keek het meisje aan. "Als je dat wilt." voegde ze eraan toe.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Pansy zo maa 17, 2013 8:05 am

Het meisje sloeg een arm om haar heen. "Je bent hier bij de Ravensong Guild. Als je wilt, kunnen wij je helpen? Tenminste, als dat mag van Mariëru, zij leidt deze Guild, maar ik denk wel dat het mag. Ravensong is een goede Guild, we zijn bereid mensen te helpen!" Pansy glimlachte dankbaar. "Als je dat wilt." Ze keek het meisje even aan. 'Bedankt. Dat betekent veel voor me' Zei ze dankbaar. 'Maar ik heb ook gehoord dat er een slechte guild is. Wat doen die dan?' vroeg ze na een tijdje.
Pansy
Pansy

Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 27-02-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Sunset zo maa 24, 2013 6:09 am

'Bedankt. Dat betekent veel voor me' zei ze dankbaar. 'Maar ik heb ook gehoord dat er een slechte guild is. Wat doen die dan?' vroeg ze na een tijdje. Sunset dacht even na. Maar veel wist ze niet van de slechte Guild. "Ik weet het niet. Ik ben nog nooit in de buurt van de slechte Guild geweest, en dat houd ik liever ook zo." zei ze. Sunset was avontuurlijk, maar geen waaghals, ze ging liever moeilijkheden uit de weg dan er midden in te lopen.
Sunset
Sunset

Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

Is this a guild? What's a guild? Empty Re: Is this a guild? What's a guild?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum