Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Steam
Welkom op Steam, de merkwaardige wereld van ouderwetse steampunk/manga! Ga lekker op in de RPG, en heb je vragen: we bijten niet ^^ Onze linkpartners:
Steam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» GhostHouse [Sweetkingdom]
{GZ} Needing: High rankings Emptywo okt 22, 2014 8:10 pm van Biteless

» Ontmoeting (SweetKingdom)
{GZ} Needing: High rankings Emptyma sep 15, 2014 12:25 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
{GZ} Needing: High rankings Emptyvr sep 12, 2014 9:36 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
{GZ} Needing: High rankings Emptyvr sep 12, 2014 9:35 am van SweetKingdom

» De duistere kant!
{GZ} Needing: High rankings Emptyvr sep 12, 2014 9:33 am van SweetKingdom

» Aanmeldings-topic voor Wizards
{GZ} Needing: High rankings Emptyvr sep 12, 2014 9:27 am van SweetKingdom

» Journey which will never ends
{GZ} Needing: High rankings Emptydo maa 06, 2014 11:24 pm van Adrer

» A Brand New Friendship {]RIKKU[}
{GZ} Needing: High rankings Emptyza jan 04, 2014 5:32 am van Rikku

» Nachtelijke indringer [Adrer]
{GZ} Needing: High rankings Emptyvr nov 08, 2013 9:29 pm van Mariëru

Affiliates
{GZ} Needing: High rankings Dragon33

{GZ} Needing: High rankings

3 plaatsers

Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Akane di feb 26, 2013 11:17 pm

Needing: High rankings
Het is duidelijk dat Steam een jong forum is. Dus..we hebben personen nodig om de group moderators te spelen bij de knights, habitants en travelers. Je staat dan als een staat dan bekend als de group leader. Als habitant heb je de rang gouverneur, die de baas is van de provincie waarin deze RPG zich afspeelt. Als knight moderator heb ben je de hoogste van de knights, en je woont in het gebouw knight hill. Als traveler ben je wel de moderator, maar je laat dit niet merken in de RPG, want iedere traveler gaat natuurlijk zijn eigen weg. Zie je het wel zitten om group moderator te zijn? Voel je vrij om je hier aan te melden.
#
Ik wil graag group moderator zijn!
Naam:
Geslacht:
Karakter:
Uiterlijk:
Van welke group:
Voorbeeldpost:
Motivatie:
#
Als de high rankings gekozen zijn, openen diegenen de aanmeldings topics voor de groups. Voor de wizards is die er al, je kan zelfs kiezen in welke guild je wilt.

-Het team
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Alezandru Guylara zo maa 03, 2013 8:40 am

Ik wil graag group moderator zijn!
Naam: Alezandru Guylara
Geslacht: man
Karakter: Alezandru is een harde jongeman, die ook heel koelbloedig kan zijn. Hij verhuurt zijn diensten in de onderwereld en heeft zijn vuurdoop al lang geleden gehad. Tegenover medewerkers is hij vaak sarcastisch, op het gemene af. Maar hij is en blijft een professional.
Mensen die Alezandru wat beter kennen, en die hij als vrienden beschouwt, ontdekken echter langzaamaan een heel andere kant van hem. Een kant die geen behoefte heeft aan al dat geweld. Een kant die ook vriendelijk kan zijn en kan liefhebben. Helaas, heeft Alezandru maar weinig vrienden. Wie durft het aan?
Uiterlijk: Bruin haar, gezicht met zachte trekken en blauwe ogen. Hij draagt metalen beschermers op zijn torso, ellebogen, knieën en schenen. Voor de rest draagt hij veel leer en meestal een mantel. Op zijn hoofd prijkt bijna altijd een tricorne.
Van welke group: Travelers
Voorbeeldpost: Met grote, trage passen liep Alezandru de fabriek binnen. De kleine hakken maakten flink lawaai op de stenen vloer. Op zijn hoofd prijkte een zwarte tricorne, en hij had een, eveneens zwarte, doek voor zijn mond gebogen. Samen met het lange geweer op zijn rug zou je hem zeker voor een bandiet aanschouwen. Zijn zelfverzekerde houding en de uitdagende blik in zijn ogen maakten dat het geheel er nog een stuk indrukwekkender uitzag. Maar achter de monddoek, onzichtbaar voor anderen, grijnsde hij. Dit was het milieu waarin hij was opgegroeid. Op straat, tussen de dieven, moordenaars, pooiers en de bendes. Of Guilds, zoals de chique groepen zich graag lieten noemen. Maar diep van binnen, was het gewoon gespuis. Mensen zoals hij. Ongeveer dan toch.

"Tsss..." begon hij, toen hij stilhield op een meter of vijf van de magiër met het blauwe haar. Zijn stoel van ijs vertelde Alezandru genoeg en het schoothondje naast hem, in vergelijking met Terras (zijn griffioen) dan toch, zorgden ervoor dat hij afstand hield. "Mensen zo aftroggelen... Ik zou de overheid erbij moeten halen." Hij sprak de zinnen langzaam uit. "Maar misschien... kunnen we wel iets regelen?"

Motivatie: Ik doe al een jaar of twee aan Forum rpg's en heb wel zin in een nieuw soort wereld. Verder kan ik niet echt iets verzinnen Wink
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Akane wo maa 06, 2013 8:29 am

Komt voor de bakker X3
Je bent group-moderator van de travelers.

Het is nu toegestaan om een aanmeldings-topic aan te maken hier: https://steam.actieforum.com/f24-travelers
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Alezandru Guylara za maa 09, 2013 11:53 pm

Bedankt! Ik maakhet aanmeldinstopic aan zodra ik weer eens op de computer zit.
Alezandru Guylara
Alezandru Guylara

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 02-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Aragorn zo maa 10, 2013 1:13 am

Naam: Aragorn
Geslacht: man
Karakter: Aragorn is een aardige man, hij is beschermend naar zijn vrienden en staat voor je open als je ergens mee zit. Echter, als hij ergens mee zit, zal je dit niet aan hem zien. Hij steld zijn eigen behoeftes onder die van anderen.
Uiterlijk: Zoals Aragorn van Lord of the rings (A). Bruin haar tot op zijn schouders, baardje, altijd zijn zwaard bij zich.
Van welke group: Knights
Voorbeeldpost: Rustig liep Aragorn door het bos heen. Zijn linkerhand rustte op het gevest van zijn zwaard. Het was een windstille dag, en de zon was warm. Gelukkig maakten de schaduwen van de bossen het een beetje koeler. Aragorn had net weer gevochten. Die gast was niet goed bij zijn hoofd, hij had andere knights zomaar aangevallen. Aragorn was er op af gekomen, omdat hij zag dat de man sterker was dan de jonge Knight. Aragorn was sterk, ookal zou je dat niet zeggen als je hem zag. Hij was slank, dat kwam omdat hij veel liep. Vervoer op stoom had hij niet, hij had alleen een paard, zijn trouwe maatje.
Motivatie: Het lijkt me gaaf om de groepmod te zijn van de Knights. Ik vind het ook origineel om in deze wereld met een peronage van lotr te spelen... Het lijkt me gewoon heel leuk.

Aragorn

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 10-03-13

Steam person
Steam person:

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Akane zo maa 10, 2013 7:22 am

Goeie motivatie ^^. Ik zet je op het lijstje voor knight moderators.
Akane
Akane

Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 25-02-13

Steam person
Steam person:

https://steam.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

{GZ} Needing: High rankings Empty Re: {GZ} Needing: High rankings

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum